Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (9)Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Шелудченко Л. С.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Шелудченко Л. С. 
Теоретичні основи та методи забезпечення екологічної безпеки автотранспортних мереж / Л. С. Шелудченко. — Б.м., 2020 — укp.

Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора технічних наук із спеціальності 21.06.01 – екологічна безпека, Державна екологічна академія післядипломної освіти та управління, м. Київ, 2020. Спеціалізована вчена рада Д 26.880.01.У дисертаційній роботі проведено теоретичне узагальнення та вирішення актуальної науково-практичної проблеми, яка полягає у підвищенні рівнів екологічної безпеки природно-техногенних геоекосистем з високою щільністю автодорожніх мереж та покращення стану ландшафтних складових навколишнього середовища в межах резервно-технологічних смуг (смуг впливу) автомобільних доріг. Встановлено мінімальне значення щільності (інтенсивності руху) автотранспортних засобів, за якого режим вільного руху сукупності фізичних автотранспортних одиниць набуває ознак їх колективного синхронізованого руху в складі автотранспортного потоку та функціональні залежності поміж обсягами пилових викидів, які продукуються автотранспортними потоками, і мірою дисперсії дезінтегрованих конструкційних матеріалів автодорожніх покриттів. Розроблено типові варіанти об'єктно-орієнтованих графо-аналітичних моделей стратифікації приземних шарів атмосфери в межах резервно-технологічних смуг автомобільних доріг для різних ландшафтних умов природно-техногенних геоекосистем та досліджено процеси атмосферного масопереносу забруднювачів на територіях прилеглих до автомобільних доріг залежно від характеристик рельєфу ландшафту природно-техногенної геоекосистеми та конструкційних параметрів профілю автодороги. На підставі методів моделювання опорних каркасів автотранспортної мережі визначено оптимальні конструкційні параметри профілів поперечних перерізів резервно-технологічних смуг автомобільних доріг різних категорій та відповідних систем та об'єктів інженерного захисту придорожніх ландшафтів і запропоновано процедуру та алгоритм управління проектами природно-техногенних геоекосистем з розвиненими автотранспортними мережами.Ключові слова: екологічна безпека, автодорожня мережа, автотранспортний потік, ландшафти, викиди, забруднюючі речовини, міграційні процеси, процеси депонування, моделювання, проекти.^UDissertation for the degree of Doctor of Technical Sciences in specialty 21.06.01 "Ecological safety". Thesis defense will take place at the meeting of the dissertation Council D 26.880.01. State Ecological Academy of Postgraduate Education and Management, Kyiv, 2020. Specialized Academic Council D 26.880.01. The dissertation is devoted to theoretical generalization and solution of the actual scientific and practical problem, which consists in increasing the levels of ecological safety of naturally-technogenic geo-ecosystems with high density of road networks and improvement of the state of the landscape components of the environment within the limits of the reserve technological lanes (lanes of influence) of highways. The minimum value of density (traffic intensity) of motor vehicles is established, in which the regime of free movement of the aggregate of physical motor vehicles acquires the signs of their collective synchronized movement in the composition of the motor transport flow and the functional dependence between the volumes of dust emissions produced by motor transport streams and the degree of dispersion of disintegrated structural materials of motor roads coverings. The typical variants of object-oriented graph-analytical models of stratification of surface atmospheric layers within the limits of reserve technological bands of highways for various landscape conditions of natural technogenic geoecosystems are developed and processes of atmospheric mass transfer of pollutants in the territories adjacent to highways are investigated, depending on the characteristics of the landscape of the landscape naturally-technogenic geoecosystem and structural parameters of the road profile. Based on the modeling methods of the vehicle frame support frameworks, optimal constructional parameters of cross-sectional profiles of the reserve and technological lanes of motor roads of various categories and corresponding systems and objects of engineering protection of roadside landscapes were determined, and the procedure and algorithm of project management of natural-technological geoeosystems with developed motor transport networks was proposed.Key words: environmental safety, road network, traffic flow, landscapes, emissions, pollutants, migration processes, landfill processes, modeling, projects.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського